Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα!
35
Οι αναθέτοντες φορείς χρησιμοποιούν υποχρεωτικά το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ);
Όχι, κατά κανόνα οι αναθέτοντες φορείς δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ).
Ωστόσο, οι αναθέτοντες ...
ΤΕΥΔ, αναθέτοντες φορείς
34
Από πότε ισχύει η υποχρεωτική χρήση του Τυποποιημένου Εντύπου Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ);
Οι αναθέτουσες αρχές υποχρεούνται να χρησιμοποιούν το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) για συμβάσεις, η έναρξη της διαδικασίας ...
ΤΕΥΔ, υποχρέωση χρήσης
33
Για ποιες συμβάσεις χρησιμοποιείται υποχρεωτικά το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ);
Το Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) χρησιμοποιείται υποχρεωτικά για όλες τις δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων και ...
ΤΕΥΔ, χρηματικά όρια, απευθείας ανάθεση
32
Υφίσταται υποχρέωση ανάρτησης στο ΚΗΜΔΗΣ της πρώτης πρόσκλησης υποβολής προσφοράς, είτε για διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης, είτε για διαδικασία απευθείας ανάθεσης;
Όχι.
Τόσο στην περίπτωση προσφυγής σε διαδικασίες διαπραγμάτευσης των άρθρων 32 και 269, όσο και στην περίπτωση ...
απευθείας ανάθεση, διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, ΚΗΜΔΗΣ
31
Θα πρέπει και στην απευθείας ανάθεση των άρ.118 και 328, για την απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού των παρ.1 και 2 του άρ.73 και του άρ.74 οι οικονομικοί φορείς να προσκομίζουν δικαιολογητικά, όπως απόσπασμα του ποινικού μητρώου, πιστοποιητικά φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας;
Οι υποχρεωτικοί λόγοι αποκλεισμού ενός οικονομικού φορέα από την συμμετοχή σε διαδικασία σύναψης σύμβασης των παρ. 1 και ...
απευθείας ανάθεση, λόγοι αποκλεισμού, δικαιολογητικά
30
Τα Λιμενικά Ταμεία (δημοτικά ή μη) αποτελούν αναθέτουσες αρχές ή αναθέτοντες φορείς σύμφωνα με τα άρθρα 223 και 224 του ν. 4412/2016; Μπορούν να προχωρούν σε διαδικασίες απευθείας ανάθεσης;
Από το συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 223, 224 και 232 του ν. 4412/2016 προκύπτει ότι τα Λιμενικά ...
Λιμενικό Ταμείο, αναθέτουσα αρχή, αναθέτων φορέας, απευθείας ανάθεση
29
...
Αποαναρτήθηκε ως χρονικά ανεπίκαιρο, λόγω τροποποίησης των σχετικών διατάξεων. Για να δείτε το σχετικό αποαναρτηθέν ερώτημα-απάντηση, δείτε εδώ. ...
28
Ποια δικαιολογητικά είναι απαραίτητο να ζητηθούν στη διαδικασία του συνοπτικού διαγωνισμού;
Τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη μη συνδρομή των υποχρεωτικών λόγων αποκλεισμού, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 73, παρ. ...
συνοπτικός διαγωνισμός, λόγοι αποκλεισμού, δικαιολογητικά, ΤΕΥΔ
27
Σε συνοπτικό διαγωνισμό που αφορά τεχνικό έργο και στον οποίο κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, απαιτείται η υποβολή τεχνικής προσφοράς;
Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 98 του ν. 4412/2016, στην περίπτωση κατά την οποία κριτήριο κατακύρωσης είναι ...
συνοπτικός διαγωνισμός, έργο, πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, τιμή
26
...
Αποαναρτήθηκε ως χρονικά ανεπίκαιρο, λόγω τροποποίησης των σχετικών διατάξεων. Για να δείτε το σχετικό αποαναρτηθέν ερώτημα-απάντηση, δείτε εδώ. ...
25
Είναι νοητή η ολοκλήρωση διαγωνιστικής διαδικασίας στην οποία έχει υποβληθεί μόνο μία προσφορά;
Στο άρθρο 106 του ν. 4412/2016, όπου και ορίζονται οι περιπτώσεις ματαίωσης διαγωνιστικών διαδικασιών, δεν προβλέπεται ως λόγος ...
προσφορά, ματαίωση
24
Στην περίπτωση απευθείας αναθέσεων, η πρόσκληση για την υποβολή προσφορών μπορεί να απευθύνεται σε συγκεκριμένους οικονομικούς φορείς; Στο πλαίσιο αυτό, μπορεί να γίνουν δεκτές προσφορές και από οικονομικούς φορείς στους οποίους δεν έχει απευθυνθεί η ανωτέρω πρόσκληση;
Σύμφωνα με το άρθρο 2, παρ. 1, εδ. 31 του ν. 4412/2016, ως απευθείας ανάθεση νοείται η διαδικασία ...
απευθείας ανάθεση, πρόσκληση, οικονομικός φορέας
23
Στην περίπτωση υποβολής ένστασης βάσει του άρθρου 127 , ποιο είναι το ποσό του παραβόλου υπέρ του δημοσίου που καταβάλλεται ώστε να είναι παραδεκτή η ένσταση αυτή;
Το ποσό του εν λόγω παραβόλου ισούται με το ένα τοις εκατό (1%) επί της εκτιμώμενης αξίας της ...
ένσταση, παράβολο
22
Είναι δυνατή η προσφυγή στην κατ' αποκλειστικότητα παραχώρηση του δικαιώματος συμμετοχής σε διαδικασίες σύναψης δημόσιας σύμβασης, βάσει του άρθρου 20 του νόμου, πριν την έκδοση του προεδρικού διατάγματος της παρ. 4 του άρθρου αυτού;
Βάσει της παρ.5 του άρθρου 20 (που προστέθηκε με το άρθρο 22 του Ν.4441/2016) είναι δυνατή η προσφυγή ...
αποκλειστικότητα, δικαίωμα συμμετοχής
21
Η πρόβλεψη των δύο τρόπων πληρωμής στο άρθρο 200, παρ. 2 του νόμου είναι αποκλειστική ή δύναται να προβλεφθεί διαφορετικός τρόπος πληρωμής στην διακήρυξη;
Οι αναθέτουσες αρχές οφείλουν να καθορίζουν σαφώς στην διακήρυξη τον τρόπο πληρωμής, επιλέγοντας όμως τον έναν από τους ...
πληρωμή, τμηματικές παραδόσεις
20
Σε ποιο νομικό καθεστώς υπάγονται διαγωνιστικές διαδικασίες αντικειμένου εκτιμώμενης αξίας κάτω των ορίων, η διακήρυξη των οποίων αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ στις 08.08.2016 (χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια άλλη ενέργεια δημοσιότητας);
Οι διαγωνιστικές διαδικασίες αυτές υπάγονται πλήρως στο ν. 4412/2016, η έναρξη ισχύος του οποίου εντοπίζεται στις 08/08/2016.
ΚΗΜΔΗΣ, διακήρυξη, δημοσιότητα
19
Φορέας που δεν διαθέτει τεχνική υπηρεσία, μπορεί να διεξάγει διαδικασία σύναψης, εποπτείας και επίβλεψης δημοσίων συμβάσεων έργων ή μελετών αρμοδιότητάς του;
Βάσει της παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4412/2016, για τη διεξαγωγή της διαδικασίας σύναψης, την εποπτεία ...
τεχνική επάρκεια, τεχνική υπηρεσία, διαδικασία ανάθεσης, εποπτεία επίβλεψη έργων και μελετών
18
Είναι προς το παρόν εφικτή η προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης βάσει του άρθρου 118 για τις δημόσιες συμβάσεις έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών;
Βάσει του άρθρου 118 παρ. 5 & 6, η προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης που προβλέπεται στην ...
απευθείας ανάθεση, συμβάσεις έργων, συμβάσεις μελετών
17
Ποια είναι, εφεξής, η διαδικασία ανάθεσης των συμβάσεων που συνάπτονταν βάσει της παρ. 11 του άρθρου 27 του ν. 3867/2010, για ποσά έως 45.000,00 ευρώ;
Βάσει του άρθρου 377, παρ. 1, περ. (28) του ν. 4412/2016 καταργήθηκε από 08.08.2016 το άρθρο 27, ...
ν.3867/2010, 45.000, διαδικασία ανάθεσης
16
Ποιο νομικό καθεστώς διέπει τους επαναληπτικούς διαγωνισμούς που προκηρύσσονται μετά τις 08.08.2016;
Σύμφωνα με την πάγια νομολογία των ελληνικών δικαστηρίων, ο επαναληπτικός διαγωνισμός θεωρείται αυτοτελής σε σχέση με τον αρχικό ...
επαναληπτικός διαγωνισμός, αρχικός διαγωνισμός