Από την συνδυασμένη ερμηνεία των υπ' αριθμ. 2.1 και 18 όρων της εν ισχύ πρότυπης διακήρυξης ανοικτής διαδικασίας ως και των διατάξεων των άρθρων 22 και 134 του ν.3669/2008 δεν συνάγεται περιορισμός ως προς τη δυνατότητα συμμετοχής εντός της νέας προθεσμίας διενέργειας του επαναληπτικού διαγωνισμού, νέων οικονομικών φορέων που δεν είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον κατά την αρχική προθεσμία. Τουναντίον οι θεμελιώδεις αρχές της διαφάνειας, της ίσης μεταχείρισης και της προστασίας του γνήσιου και ελεύθερου ανταγωνισμού υπηρετούνται με την χορήγηση τευχών δημοπράτησης και σε όσους νέους οικονομικούς φορείς εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους να συμμετάσχουν στην επαναληπτική δημοπρασία, ούτως ώστε να καταστεί δυνατή η εκ μέρους τους υποβολή προσφοράς. Συνεπώς εφόσον ζητηθούν τεύχη δημοπράτησης από ενδιαφερόμενους, η αναθέτουσα αρχή δεν κωλύεται να τα παράσχει.
Η Απόφαση Φ.11321/25754/1696/15/12.2011 (Β 3127/30.12.2011) του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης "Χορήγηση Αποδεικτικών Ασφαλιστικής Ενημερότητας Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. μέσω Διαδικτύου" καθορίζει μεταξύ των άλλων το πεδίο εφαρμογής της, τη διαδικασία έκδοσης αποδεικτικών ασφαλιστικής ενημερότητας μέσω διαδικτύου καθώς και το είδος και το περιεχόμενο αυτής, με ειδική αναφορά στη χρήση της για συμμετοχή σε δημοπρασίες. Σχετικώς έχει εκδοθεί και η Εγκύκλιος 97 με α.π. Ε57/38-29.12.2011 ΑΔΑ: 45ΨΟ4691ΩΓ-ΥΕΚ. Κρίνεται κατά συνέπεια ότι, εφόσον η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας έχει εκδοθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ανωτέρω Υ.Α., η βεβαίωση γίνεται δεκτή από την επιτροπή διαγωνισμού.