Logo Twitter Social Icon Rounded Square Color Logo LinkedIn 2C 66px R    

ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΕΑΔΗΣΥ


Οι υπηρεσίες της ΕΑΔΗΣΥ (πρώην ΕΑΑΔΗΣΥ και ΑΕΠΠ) λειτουργούν στην οδό Δώρου 7-9 στο κέντρο της Αθήνας (όπισθεν ΜΙΝΙΟΝ).

Αλληλογραφία και επιδόσεις στην παραπάνω διεύθυνση.

 Οι τηλεφωνικές γραμμές και οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις ισχύουν ως έχουν στους διαδικτυακούς τόπους της Αρχής

www.eaadhsy.gr & www.aepp-procurement.gr

Σε συνέχεια της από 07.10.2022 ανακοίνωσης και των τροποποιήσεων που επήλθαν με τις διατάξεις του αρ. 7 του ν. 4912/22 «Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης» (ΦΕΚ 59/τ. Α΄/17.03.22), καθώς και την πράξη    29/27-9-2022 του Υπουργικού Συμβουλίου με θέμα «Διορισμός Προέδρου και οκτώ (8) Συμβούλων της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.)» (ΦΕΚ 908/Τ.ΥΟΔΔ/30-9-2022), διευκρινίζονται τα εξής:
Α) Για συμβάσεις που έχουν υπογραφεί πριν τις 30.09.2022:
Διατηρείται ο μέχρι πρότινος τρόπος υπολογισμού και απόδοσης της κράτησης. Συγκεκριμένα, επιβάλλεται κράτηση ύψους 0,06% υπέρ ΑΕΠΠ και 0,07% υπέρ ΕΑΑΔΗΣΥ.
Β) Για συμβάσεις που έχουν υπογράφονται από 30.09.2022 και μετά:
Επιβάλλεται κράτηση ύψους 0,1% υπέρ ΕΑΔΗΣΥ επί όλων των συμβάσεων που υπάγονται στον παρόντα νόμο ν.4912/22 (Α΄59) και στον ν.4413/2016 (Α' 148), αξίας άνω των χιλίων (1.000) ευρώ προ ΦΠΑ.
Το αναλογούν ποσό της κράτησης (περίπτωση Α και Β) παρακρατείται από την αναθέτουσα αρχή και κατατίθεται σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς υπέρ ΕΑΔΗΣΥ, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας της σύμβασης:
Τράπεζα της Ελλάδας: ΙΒΑΝ GR 2001000240000000026180286 - Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΙΒΑΝ GR 1901721360005136088985432
Όλες οι ανωτέρω κρατήσεις (περίπτωση Α και Β) υπάγονται σε χαρτόσημο 3% και ΟΓΑ χαρτοσήμου που υπολογίζεται με ποσοστό 20% επί του χαρτοσήμου. Το ποσό αυτό καταβάλλεται στο Δημόσιο σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί χαρτοσήμου.

  

ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ,

ΤΩΝΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ,

ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ eNotices2,

ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ Ε.Ε.,

ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ

ΕΑΔΗΣΥ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ)

Πατήστε εδώ

 

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 4412/2016 & 4413/2016

Πατήστε εδώ

 

 Για την υποστήριξη αναθετουσών αρχών / αναθετόντων φορέων

 και οικονομικών φορέων κατά τη διαδικασία ανάθεσης και εκτέλεσης

 δημοσίων συμβάσεων δείτε το έγγραφο της Αρχής 770/4-2-2021

 που είναι αναρτημένο στα διευκρινιστικά έγγραφα

 

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

ppp.eaadhsy.gr

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ. - art4605_53_8

Ευρετήριο Άρθρου

Άρθρο 8

Διεύθυνση Συντονισμού

1. Οι επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης Συντονισμού αναφέρονται κυρίως:

α) στην παρακολούθηση και το συντονισμό κάθε είδους φορέα που εμπλέκεται στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων,

β) στην οργάνωση της επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών με τις αρμόδιες υπηρεσίες και θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,

γ) στην οργάνωση της συμμετοχής της Αρχής σε επιτροπές διαφόρων καθηκόντων,

δ) στη συλλογή και επεξεργασία σχετικών δεδομένων και

ε) στην ανάπτυξη της κατάλληλης αρχιτεκτονικής της πολιτικής για την επαγγελματοποίηση και την εν γένει κατάρτιση και πιστοποίηση του προσωπικού των αναθετουσών αρχών και αναθετόντων φορέων σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΓΓΕ και της ΓΓΥ.

2. Η Διεύθυνση Συντονισμού συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:
α) Τμήμα Συντονισμού, καθώς και
β) Τμήμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης.
3. Οι αρμοδιότητες του Τμήματος Συντονισμού είναι οι ακόλουθες:
α) Η παρακολούθηση των φορέων της κεντρικής διοίκησης στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων στο πλαίσιο της εποπτείας και του συντονισμού της δράσης τους, και ειδικότερα στο πλαίσιο της προαγωγής της εθνικής στρατηγικής, πολιτικής και δράσης στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων, καθώς και η εκπόνηση των δράσεων της Εθνικής Στρατηγικής, για τις οποίες η Αρχή φέρει τη σχετική υποχρέωση.
β) Η επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών με τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κάθε άλλου κράτους μέλους για ζητήματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.
γ) Η προετοιμασία της συμμετοχής της Αρχής σε συλλογικά κυβερνητικά και άλλα όργανα με αρμοδιότητα επί των Δημοσίων Συμβάσεων.
δ) Η προετοιμασία συσκέψεων συντονισμού με εκπροσώπους των φορέων της κεντρικής διοίκησης και η συγκρότηση ομάδων εργασίας με τη συμμετοχή εκπροσώπων όλων των συναρμόδιων φορέων με σκοπό την ενοποίηση και ομοιόμορφη ανάπτυξη και εφαρμογή του δικαίου των Δημοσίων Συμβάσεων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Μελετών και Γνωμοδοτήσεων.
ε) Η παρακολούθηση του συστήματος των δημοσίων συμβάσεων και ιδίως της εφαρμογής των κανόνων περί Δημοσίων Συμβάσεων, που περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως τη συλλογή, ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων σχετικά με τον προγραμματισμό και τις διαδικασίες προκήρυξης, ανάθεσης και εκτέλεσης των Δημοσίων Συμβάσεων, καθώς και η, κατόπιν συνεργασίας με τη Διεύθυνση Εθνικής Βάσης Δεδομένων Δημοσίων Συμβάσεων και Ηλεκτρονικής Υποστήριξης, επεξεργασία, ανάλυση αυτών των δεδομένων και εξαγωγή σχετικών συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων της παρακολούθησης αυτής τίθενται στη διάθεση του κοινού με υποχρεωτική ανάρτησή τους στην επίσημη ιστοσελίδα της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.
στ) Η προεργασία, σε συνεργασία με τη συναρμόδια Διεύθυνση Μελετών και Γνωμοδοτήσεων, για την παροχή οδηγιών σε αναθέτουσες αρχές ως συνέπεια της προαναφερόμενης αρμοδιότητας της παρακολούθησης των συμβάσεων.
ζ) Η σύνταξη, σε συνεργασία με τις λοιπές Διευθύνσεις και Γραφεία, της ετήσιας έκθεσης πεπραγμένων και προτάσεων για την βελτίωση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων και τη συμμόρφωση των αρμόδιων φορέων με τις προτάσεις και τις οδηγίες αυτές που υποβάλλει η Αρχή στον Πρόεδρο της Βουλής, σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρ. 2 περίπτωση ιγ΄ του ν. 4013/2011, καθώς και κάθε έκθεσης που προβλέπεται στο πλαίσιο της Διακυβέρνησης, σύμφωνα με τα άρθρα 340 επ. του ν. 4412/2016 και 56 του ν. 4413/2016.
η) Η παρακολούθηση του ετήσιου προγραμματισμού των αναγκών της κεντρικής και αποκεντρωμένης διοίκησης, καθώς και της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης σχετικά με την εκτέλεση έργων, παροχή υπηρεσιών και προμήθεια αγαθών.
4. Οι αρμοδιότητες του Τμήματος Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης είναι οι ακόλουθες:
α) Η συμμετοχή, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς και, ιδίως, με το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.) του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πιστοποιημένων ή μη προγραμμάτων κατάρτισης του προσωπικού των αναθετουσών αρχών και αναθετόντων φορέων, των εκπαιδευτών του προσωπικού αυτού, καθώς και η εν γένει παρακολούθηση των εκπαιδευτικών δράσεων και των διαδικασιών πιστοποίησης στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων.
β) Η ανάπτυξη και παροχή εργαλείων και μεθοδολογίας για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων, γνώσεων και ακεραιότητας που απαιτούνται για την επάρκεια των αναθετουσών αρχών, των αναθετόντων φορέων και του προσωπικού τους και η εισήγηση προς τους αρμόδιους φορείς για την ανάπτυξη και εφαρμογή αποτελεσματικής πολιτικής επαγγελματοποίησης, καθώς και συστήματος πιστοποίησης δομών και φυσικών προσώπων στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων.
γ) Η ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού της Αρχής και η κατάρτιση προτάσεων και εισηγήσεων για τη συμμετοχή τους σε προγράμματα επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης.